Mimmi Kindstrand

Släpper dig aldrig min fina vännis!

Kategori: Allmänt

Åh det är så skönt med en sådan söndag när man vaknar upp och vet att man inte har ett piss planerat, förutom att bara steka sönder i solen! Synd att man har så dåligt sällskap också.. ellerrrrrrrr? Thihi. Vi tog en snabbis vid 11 imorse till Tyresö c för att kolla en byxdress jag inte riktigt hade betsämt mig om den var fin eller ej.. visade sig att det var den inte! Men tomhänta kom vi ändå inte från centrumet, icke sa nicke! Personligen köpte jag mig en Ben och Jerry milkshake och Amourina en Frapino. Glassade lite i solen och mötte Anneli med co. Annars har vi bara legat på altanen med alla möjliga hjälpmedel till att bli bruna... SK! Vi är bara natural beautys.

Anyway, idag är det morsdag, så jag hoppas alla där ute uppvaktar sina mödrar och kanske giver en present. Det ska jag göra ikväll när jag kommer hem, men det låter jag vara som en liten hemlis thihi.











Ha en trevlig solsöndag!
PUSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: