Mimmi Kindstrand

Städmorsan*

Kategori: Allmänt



Pepp på städning idagrååå! Har hunnit med att;
  • Tvätta ALL tvätt jag äger och har.
  • Hänga tvätten också.. hehe.
  • Byta lakan & bädda mysigt i sängen.
  • Göra mat till mig och brorsan.
  • Städat ur sminkväskorna - slängt en hel del!
  • Rensat ut säkert 20-30 plagg jag inte använder längre.
  • Rensat min lådor i hyllan, så mamma får 2/3.
  • Städat varenda vrå, där jag har "personliga" saker.
  • En snabbdusch har jag även hunnit med!
Mjo, känner mig faktiskt ganska så duktig! Skönt kan jag även säga, att allt detta är gjort. Saker jag väntat på (eller snarare inte orkat göra....) i evigheters evighet! Så nu när allt detta är gjort kan jag med gott samvete svulla i mig vindruvor och kolla på ett BB avsnitt.
Tack och hej! *drömvärlden*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: