Mimmi Kindstrand

Thihihihi

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan kompisar. Sitter i OP's hemvist och väntar på Mimmsen som har prat med sin lärare. Tänkte slänga in ett inlägg - bara för att jag kan och att hon inte är utloggad. Hihihih, busig tjej! En lektion idag sen blir det in till söder i det vackra vädret för att möta bästavän. Nu kanske jag ska sluta attackera Mimmis blogg med mina gulliga ord så tänkte avsluta med att ni borde fortsätta läsa denna snyggingens blogg för denna kompis är uuuuuuunderbar. :D Nu måste jag bara hitta en bild på oss två också. Pusssisssaaaaaar :)


- Tog mig bara hundraelva år och många svordommar tills jag hitta en bild på oss. Känner mig inte så älskad att det inte fanns någon iprincip men aja. Mimmi hann ju komma tillbaka också.. :( Nu får hon en glad överraskning iallafall och måste påpeka att alla borde ha en sån fin kompis i sitt liv! Puss och hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: