Mimmi Kindstrand

År 2012

Kategori: Allmänt

Man brukar ju oftast som "bloggägare" göra en liten tillbakablick på året som gått, men detta görs oftast vid nyår. Men jag kände för att göra en nu!
 
2012
 

Januari

  • Jag flyttade till min nyvarande bostad (30 dec egentligen). Svårt att vänja sig men det var plötsligt många sovmornar då jag bodde nära både jobb, skola och gym.
  • Första dagen efter lovet var det bums till praktiken som jag mot min förmodan förälskade mig i! Så lucklig under denna tid för barnen förgyllde mina dagar, dock minns jag att en medarbetare där bara använde mig som hennes bitch rent ut sagt.. Men för övrigt var detta en lycklig tid i mitt liv. Man kunde nästa tro att jag skulle rulla fram efter detta då jag konstant åt glass osv, på riktigt VARJE  dag!! Galen.
  • Under januari månad umgicks jag mycket med Pill och ibalnd Lollo men mestadels Pill ser jag när jag läser tillbaka på bloggen. Många spontana övernattningar och måste till att pröva nya BJ smaken + solarium.. Åh herre, jag var besatt av solning och BUS då.
 
Inga bilder under denna tid då jag som sagt var mitt i flytten och fast i praktiken.
 
 
Februari
 

  • Slutet av praktiken, många skratt och glädjetårar.
  • Jag var väldigt inne i mitt jobb, trots att det endast var två ggr i veckan.
  • Det var även i februari månad jag förälskade mig i Ulrik Munther. Då han gick vidare till Globen i melodifestivalen.
  • Firade Alla hjärtans dag med Lollo eftersom vi båda var forever alone, haha lyckat!
 
  • Förövrigt var jag brunhårig under denna tid. Jag överdoserade med smink också! Ögonbryn så det räckte och blev över till en hel armé och eyeliner med! Jag hittade en bild som tydligt bevisade detta:
     
     
    • Jag hade många fina stunder med BF-gänget. Bl.a middagen hemma hos Pilli då vi sov över där och åt semlor osv, riktigt mysigt!
     
     
     
    Mars
     
    • Jag gick i skolan.
    • Umgicks flitigt med Pill & Lull.
    • Någonstans här började vi tre bestämma oss för att åka till P&L sommar -12, så helt plötsligt vart det fixtrix till detta och jag bestämde mig för att bli "kepstjej"... som jag senare märkte att det absolut inte var min grej! Denna hade jag iaf i sikte --->
     
     
    • Sommarkläder!
     
     
     
    • Jag klippte mig, självklart hade jag min wingman PILLO med mig! Tur att man fick behålla några hårstrån iaf...
     
     
    • Jordgubbssäsongen startade!
     
     
    • Jag köttade på, på gymmet något oerhört! Jag var så besatt att jag inte ens märkte resultaten.. NU, idag, önskar jag att jag hade den formen jag hade då!

     
    April
     

    • Satsade på plugget! ..försökte åtminstone.
     
    • Köpte mina första stövlar.
     
     
    • Påskmys. Både hos Pilli och hos mig, mycket pyssel och gottis!
     
    • Festade hos Georges några ggr, träffade en som var blivande "Sveriges snyggaste man" och jag nekade honom när han fråga om mitt nr, HAHA failad jag ärrrrrrr.
     
     
    • Min tottobebis tog sitt sista andetag den 19 april -12.
     
    • Jag fyllde 18 barre! Firades med utgång ofc.
     
     
    • Firade valborg med Amourina och Lollo, vi tog oss till till Rudan på kvällen och träffade alla boiis, lyckad kväll framför brasa.
     
     
     
    Maj
     
    • Nattis fyllde år, hemmafest med classmatesen! Slutade i badkaret..
     
    • Jag, Lollo och Leon drog till Grönan för att se årets första konsert - LMFAO.
     
     
    • Träningsfreak..
     
     
    • Nånstans i slutet av Maj var jag och Amourina konstant med varann. Sov med varann VARJE natt trots att det var skola. Så ja.. Vi sov med varann, vi åt med varann, vi tog oss till skolan med varann, vi dejtade med varann (japp, dubbeldejt om varadagarna var... vardag för oss! haha).
     
     
     
    Juni/juli/augusti - sommar!
     

    • Chill i skolan då det endast var 2 veckor kvar i skolan.
    • Sommarshopping med vänner.
     
     
    • Tonvis utav studiebesök med klassen och paralell, endast för att dra ut på sista tiden i skolan.. En bild på mig och Carro utanför Naturhistoriska. (Min fläta som sticker ut, lol)
     
     
    • Den 8 juni (har jag för mig) var det dags att servera på studentlunchen. Det var riktigt kul ch totally värt biobiljeterna vi fick. Efter serveringen sprang jag och Amourina ut för att gratta Malin och Li då de sprang ut, sedan hopp upp på flaket! En av de bästa sakerna jag gjort i mitt liv!! På kvällen var det mottagning och fest.
     
     
    • Skolavslutning, min klänning (jag hade dock inte detta hår på avslutingen!!).
     
     
    • Festade på rätt hårt vid den här tiden.. "flerdagsfylla" så att säga. Så bakiskäk satt då aldrig fel.
     
     
    • Prövade på nya core.
     
     
    • Firade midsommar med Amourina och hennes familj ute på Tyresö. Sedan var det hemmafest/chillkrök och mys hos Jocke, mycket trevligt! Detta var en snabb cambild jag tog den dagen.
     
     
    • Jag åkte till Borlänge, kärlekens stad hehe! Nej men P&L hölls ju till där. Underbart. Jag kommer minnas detta exakt hela mitt liv! Alla var så vänliga, man ba gick runt och kramade och tom med pussades om man hade tur! skämt å sido (eller?) nej, men best time of my life!
     
     
     
    • Efter detta började jag leva livet och sket i vad folk tyckte om mig, jag var jag! Jag förlorade människor som stått mig väldigt nära. Jag tror det är livets gång, man lär sig vilka som är ens riktiga vänner.
    • Mycket fest, sol, vänner, shopping osv. Tiden då jag hängde med Jocke och boiisen, det var kul.
     
     
    • Kom Angie väldigt nära. Massa knasiga nätter i hennes stora hus då Mattisa och Viktor höll oss sällskap, hennes pool. Hahah, ja aaaaaalla underbara minnen med den bruden - love!
     
     
    • Självklart får vi inte glömma får utekvällar i stan. Fixa oss hemma hos mig - ut på krogen - ha jävligt kul - donken (och för att inte glömma vår choklad!) - hem till mig igen och sova - äta bj dagen efter.
     
     
    • Tog en paus från livet och åkte ut på landet och levde lyxliv på skrärgården. Träffade en gammal bekant som jag inte sett på år och han hade vuxit till sig ordentligt - likaså med han småsyskon. Naw, gullisar!
     
     
    • Åt lyxmiddag med mamma, Åse, Steve och Fredde. Drack den godaste sommardrinken till också!
     
     
     
    • Åt ute väldigt ofta...
     
     
     
    • Chillin' - bildde dock inte så brun denna sommar då jag inte bada mycket :/
     
     
    • Softa kläder, dock började sommaren sjunga på sista refrängen..
     
     
    • Och för att inte glömma alla goa släktmiddagar osv!
     
     
     
     
    • Pillans 18 års dag! wiiiie.
     
     

    September
     
    • Skolstrart!
     
     
     
     
    NU orkar jag inte fortsätta...... Har hållt på med detta inlägg i flera timmar, PÅ RIKTIGT. Min data cpar och vill inte sammabeta, men så så långt inlägg jag ändå gjorde. Jappjapp, mitt liv under 2012 (jan-sep) hihi, pussisaaaar, nu ska jag sova!
     
     

Kommentarer

  • Pill säger:

    MEN ÅÅÅH!!! Cozy time hela året. Love u!!

    Svar: tihihi visst! :') love u 2 hun!
    Mimmi Kindstrand

    2012-11-28 | 22:20:50

Kommentera inlägget här: