Mimmi Kindstrand

Awesome lördag!

Kategori: Party

Mötte upp alla goa släktingar på restaurangen och åt apagod kinamat! Kul att träffa alla igen. Efter detta drog kusinskaran + Steves boiis vidare mot stan (redan här hade mina fötter dött utav 15cm klack..) och köttade på! Träffade asmycket roligt folk som jag inte sett på länge!
Det bästa var att vi hade typ en hel egen del utav stället då vi var typ 20+ pers allesammans, assååååå fan vad kul allt var!! Men man kan ju inte undgå vissa idioter.. Det är dock en annan historia :) kul att Patrik kunde komma! Och att se sebbe, Danne osv, evve(!) vad är oddsen?! Och min pilli kom, bästa! Och såklart Mickis + kusinskaran❤ och S. Ja, ALLT var bra igår, typ.

Inte alls bakis idag (trots spritintaget då alla beställde in 1000 drinkar/shots/öl osv var, haha!) men blir ändå en chilldag med bröderna. Tur att jag dessutom har mina killar ben och Jerry hemma❤

Lite bilder från kvällen, dock slutade jag fota vid tolv. JUSTE, jag krajade hela iPhone baksidan, tror dessutom kameran försämrades... Haha yolo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: