Mimmi Kindstrand

Bara för att jag har tråkigt.. snodd från Sandra.

Kategori: Allmänt

Vilken svordom använder du mest? fitta, tror jag..?
Äger du en iPod?
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Inte ställd aaaaalls, helg baby!
Hur många resväskor äger du? inga
Använder du flip-flops? Sällan
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden när det gäller större sammanhang men är kung på egopics..
Vilken var den senaste filmen du såg? The Notebook
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän,
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Kanske en fin navelpiercing? det var länge sen.
Har någon någonsin kallat dig lat? Dagligen från mami..
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, behövs inte,
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? äger inte något sådant...
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Tyyyyp... ingen aning!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Kanske, lär ju skriva det på bloggen isf, haha!
När var senast någon stötte på dig? Idag.....
Vad åt du till middag senast? Euhm... kommer inte ihåg när jag åt middag senast, tror det var tacos!
Använder du huvtröjor? Right now baby!
Kan du vissla? aop
Vem var den senaste som ringde dig? Mami
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Fritt fall ofc!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ooooohja, vissa verkar ju leva på skitsnack! Nämner inga namn..
Vilket riktnummer befinner du dig i? 08
Tittade du på tecknat när du var liten? Uppväxt med skiten, mys
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Lär ju ha koll på det, haha
Hur många syskon har du? 3
Är du blyg inför det motsatta könet? Beror la på.
Vilken film kan du alla replikerna till? Åh, jag suger på sånt... så, ingen!
Äger du några band t-shirts? Yes, "rollingstone T-shirt" haha minnen från P&L<3
När flög du senast? I 9an
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
Läser du för skojs skull? Gjorde när jag var liten, varje kväll faktiskt.. växte väl ifrån det.
Pratar du några andra språk? Engelska...? dålig sådan..
Diskar du din egen disk? Aop
Har du gråtit offentligt? har hänt, hatar det dock så det händer typ en gång i världshistorien.
Har du en stationär dator eller en laptop? Min macisssss<3
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ohja! Senast idag lärde jag mig något!! ..kommer dock inte ihåg vad.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Lite funderingar, ja.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej verkligen inte.
Kan du kasta macka? Hahah ah men jag suger.
Har du någonsin varit i Jamaica? Nä
Vad har du med dig in på bion? Trevligt sällskap och en fet läsk så jag måste springa på toa var och varannan minut.

Vem var din favoritlärare och varför? Bl.a Gunnar, han är bara så skön.
Har du dejtat någon av en annan religion? Tror inte det
Vad har du för väder? Har dragit iför gardinen, sånt väder är det!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Psykologi och pedagogiskt ledarskap.
Gillar du att flyga? venne, don't do that so much u know..
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? humor
När sov du senast på golvet? händer inte så ofta.... så kanske när jag var 5? om man inte räknar på fyllan!
Vilken är din favoritdrink? just nu: p2 och vanilla sky! OCH den där fruktiga drinken, den har dock inget namn..
Gillar du din boende-situation?nej! usch.
Vilken är din mammas hemstad? Stockholm
Din pappas hemstad? Stockholm
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 9, mycket begärt? ;)
Är dina dagar fullbokade och stressiga? I skolan? Oftast. På fritiden? Beror på,
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ohja, alltid jag!
Vilken är din favoritfrukt? Jordgubbar/vinduvor
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?är inte en sådan tjej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19, woppwopp.. ett år kvar sen till systemet brorrrr!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Inte när jag skriver privat (fb, mess, kik osv) men i skolan - ja, försöker iaf.
Tror du på liv på andra planeter? Har ingen åsikt om detta.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? I mitt huvud är denne blockerad, så nämner inga namn.
Vad var det senaste du åt? Kinderägg stick, mumma.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Måste få säga motsatta om det inte gäller typ min mami eller absoluta närmaste tjejvänner.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?Steve valde det, för han ville själv heta det.
Gillar du senap? Till korv, ja?
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya" naaaah, skoja! så poetisk är jag inte.. jag pekar bara finger åt livet då isf.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? njae..
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Nalle Puh, korkad. SK, Jag är en solklar Einstain.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, haha?
Tycker du om att krama folk? Nära vänner eller familj, annars är det tråkigt och opersonligt.
Skulle du säga att du är trendig? Mitt yttre är mitt val, ingen annans, så, nej.
Äger du en digitalkamera? Nej, tyvärr
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Mimmi Pigg... varav namnet kanske?

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Om det är viktigt, ja, annars inte.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Pojken som kallades Det. Fick mardrömmar, läste den när jag gick i mellanstadiet, haha.
Tycker du att du är attraktiv? Det anser jag verkligen inte i första taget, men ibland har man sina "braiga hårdagar" lol.
Vad är du allergisk mot? Idioter.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Borde jag?
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? vet inte.. och vi lär ju inte direkt få reda på det.. hm.
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Bloggisar? va? jag passar på denna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: