Mimmi Kindstrand

Del två,,

Kategori: Word

Glömde visst några bilder i mitt "nostalgi" inlägg förut med mig, Pill och Lull... Så enjoy:
 
 
Den gången vi åkte med grabbarna grus (Martin och Patrik) i Murvins bil... nånstans?
 
 
Tror detta var i 1an t.o.m!! Pill, jag, Chrisse (haha), Lull. PULKAÅKNING!!
 
 
Pill var fotograf. Lull och jag, skridskor på idrotten.
 
 
Ansiktsmask och Ronja smakar ba lite..
 
 
När Pill är på besök är det findessert!
 
 
"Festkvällen" hemma hos Pill, Amanda och Marie var även med och rockade loss. Kommer verkligen ihåg den natten. Lollos pappa "Vart har du vart, hörde att du var på fest igår?!" osv, det enda vi gjorde var att sjunga, dansa, skrika, springa fram och tillbaka till busshålsplatsen, sen sov vi.
 
 
Veckan på SATS, vi verkligen "sats"ade den veckan..... torr, I know.
 
 
Nu är det påsktider, jag och Pill såg hur goda dessa skulle bli om vi gjorde dem! Så Marie springer iväg och köper alla ingredienser som behövs (och ja, kinderäggen är typ det viktigaste för att denna illusion ska hålla).
 
 
Violá, resultat....
Istället för kinderägg hade Marie köpt chokladdoppade rån, istället för vanlig kesella blidde det hallonkesella (alltså vart "äggvitan" rosa), istället för att köpa aprikossylt tyckte hon att vi kunde ta sylt dom hade i kylen.
SÅ ja, braaaa resultat blidde det kanske inte, men fan vad vi har garvat åt detta!
 
 
Den natten då jag och Lollo sov hos Rasmus och Gustav, dessförinnan åkte vi kundvagn. Lollo och Pillan sitter i medan superMimmi är the driver. Såg dock inte hålet i marken så, tjejerna trillar ur, Pillan får hjärnskakning när hon slår huvudet i marken. Kul kväll!
 
 
Amourinas födelsedag. Vi skulle på en fest i orten, men det kaosade så vi skulle hem till Pillan för lite mys med film osv. Hittade några snubbar vid bussen som skulle hem till en bekant (George som bodde hos denne bekante) på fest. Så jäkla soft boende och trevliga människor! Fan, när jag tänker efter, ofta vi ba följde med dom på fest... måste vart Pillans idé ;))
 
 
Spontanfika med Pill i sturegallerian. Stackars Pill fick murrans ont då..
 
 
Tror detta var på festen hos George..?
 
 
Mysiga tjejerna, ofc var det vi tre som stod slingrade om varann, haha!
 
 
Precis i slutet av 2an, Pill och jag sprang upp till HC för att köpa oss en varsin kaffemilkshake.
 
 
STolt fotograf! ..eller inte. Dessa poolpartyn, hemmafester och liknande.. HOTELLBESÖK, ja, allt jag inte fått uppleva med er. :/
 
 
Snygga, like usuall, på en lektion.
 
 
Fastnar aldrig på bild... Men GOFIKA med Pill. Har för mig att vi tog med oss plugg men fick ingenting gjort, haha failade vi är!
 
 
Då när det inte var några lektioner utan vi hade lekar, sammarbetsövningar osv, då bangade vi inte på vattenkrig!
 
 
Skolavslutningsdagen, sista dagen i tvåan. Myslunch hos Pillan, i nya hemmet. Saknar villan och stugan!!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: