Mimmi Kindstrand

Frustrerande dag..

Kategori: Allmänt

Dagen har minst sagt vart långsam. Till att börja med hade vi projekt, sedan religion.. Intressant lektion! Vår lärarstudent verkar vara djupt troende och vi får knappt öppna våra munnar utan att hon munhugger för att allt vi (i princip hela klassen) säger är endast fel. Jag var så sur att jag skakade, usch. Efter detta var det iaf lunch och pang på till muntliga nationella, jag var iof först så jag hade det överstökat! Jobbigt nog fick vi sitta i det klassrummet ca 3h. Och för att fortsätta denna pina var det dags för trafikkunskap efter detta. 1.5h med en gnällig tant som dessutom tog undan mig och pratade om mitt beteende under denna lektion. Slutade med att jag hade rätt och hon småflinade lite "förlåtande".
Är det "alla-lärare-är-idioter"-dagen idag? Man jan nästa tro det iaf.

Jaja, nu är jag iaf hemma. Jag och Fredde har köpt lite gottis till kvällen. Min söta mamma lämnade pengar till oss. Mammas flicka it is!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: