Mimmi Kindstrand

I miss the old things.

Kategori: Allmänt

Det är sjukt hur många minnen som väcks när jag åker denna ruttna buss som tar mig runt i hela tyresö. Bussen som jag åkt hela mitt liv. Usch, det är sorgligt att åka förbi mitt gamla "kvarter", där jag brukade gå av förr. Ja, där åker jag bara förbi nu. För nu, nu ska jag hem.

Kan förövrigt berätta att jag träffade mannen i mitt liv.. Nä, skoja! Det var ju bara min lilla storebror❤ kul att se honom igen!

Nä nu vart detta deppigt.. Jag är glad att jag står just där jag står idag. Tyresö är ett kapitel i mitt liv som jag lagt bakom mig. Det enda som finns kvar där är min familj, annars har jag exakt allt i min nya bostad/kommun. Ja, för ibland behöver man lägga saker bakom sig för att kunna gå vidare i livet. Punkt slut, peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: