Mimmi Kindstrand

Jag får flipp på mig själv.

Kategori: Word

Jag vet faktiskt inte vad jag håller på med..
En sekunden är jag glad och andra inte. Ena sekunden bloggar jag (som vanligt, i två år tillbaka) och andra sekunden vill jag bara lägga av? Haha, på riktigt.. Tror jag befinner mig i någon slags dvala eller något liknande. Knäpp, ja, jag är lite knäpp. Sitter liksom nu och typ "diskuterar" med mig själv hur knäpp jag är, är inte det knäppt? Åh, får damp på mig själv.
 
Som sagt, allt är bra fast ändå inte. Det är fullständigt normalt som tonåring.
 
Nästa vecka ska jag ut på 3 veckors praktik. Tror det är ganska bra för mig. Som en liten rehab från skolan och allt skit. Och så ska jag supa på lördag. Riktigt rejält. Skönt.
Btw, känslor och sådant, ja, det suger. Godnatt alla glada.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: