Mimmi Kindstrand

Nostalgi.

Kategori: Allmänt

För ungefär ett år sedan var det jag, Pill och Lull mot världen. Vi var oemotståndliga och trotsade allt och alla! Man kan nästan efterlikna oss tre under den tiden med bitcharna i Mean Girls, haha!
Idag står vi inte varandra exakt lika nära som just för ett år sedan, tyvärr. Men minnena lever kvar. Så här är lite bilder (i "oplanerad" ordning, eller vad man nu säger..) på oss partypuffpinglor;
 

 
Fikasugna kisar som prövat läppstift på Kicks om jag inte minns fel.
 
 
Innan bion, vi skulle se den här brudtärne filmen...? BRIDESMADES!
 
 
Jag och Lull spontanåkte med Pill hem till Tyresö för en fika.
 
 
..och sedan hem till Pill för att göra en mästerlig kycklinggryta med hela ELVA kryddor. Det ni..
 
 
En heeeelt vanlig lektion, rynktävling stod på schemat.
 
 
December förra året, Peters lokalfest.
 
 
Samma som ovan, BEST EVER!
 
 
Hemma hos Pill (ovanligt?), bakning.
 
 
Powernap, medan Pill smygfotar mig. Hehe tomtedräckten<3
 
 
Fika i skolan. Nattis och Linn är meeeed.
 
 
Luciatåg i skolan kl. 8 på morgonen. (Lull var ej med, men Linn var!)
 
 
Hemma hos Pill. Hon säger "sätt dig i soffan så kommer jag snart" och försvinner in i köket. GULLET har stått och gjort varm choklad och lussebullar, bubbis<3
 
 
In school jaoooo.
 
 
Minns inte plats och händelse tyvärr.. Men söt Pillan och suddig Mimmi!
 
 
Pill sov hos mig natten till julafton, vi vaknade upp och hittade lite presenter som tomten lagt i vår julstrumpa, hihi.
 
 
Någon fest vi var på... Peters?
 
 
Drinkar made by me and Lull.
 
 
Partypuffpinglorna och partyOliver!
 
 
Nyårsdagen 2012, Pill vart av med alla sina kläder i princip..
 
 
Innan Brides Mades (?) troooor jag.
 
 
I februari, hemmagjorda semlor och varm choklad hemma hos Pill.
 
 
Ja det var väl alla bilder jag snodde från Pillans gamla blogg, alltså tiden vi 3 var som ihopklistrade. En av den bästa tiden i världshistorien. Peace out peepz!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: