Mimmi Kindstrand

Grymt nöjd!

Kategori: Allmänt

Har fixat och donat exakt hela dagen. Flyttat sängar, saker garderober osv. Har nu äntligen fått det som jag vill ha det, eller ja, nästan.

Har dock tagit dubbelt så lång tid då jag var tvungen att passa Sally. Hon skulle gå exakt där hon inte fick, bajsade så jag var tvungen att bada henne och därefter rengöra badkaret.. Jävla padda. Men hon är söt.

Nu tänkte jag avnjuta ett bad! Sedan krypa ner i min nybäddade säng. Mysipysi.


Bild 1, ena garderoben. Kaos, men har ändå fixat lite, så förstå hur det såg ut innan (?!)... Visar heller inte bild på de
Bild 2, min nybäddade säng med fula jävla stjärnor på.. Allt annat låg i tvätten. Matchade lakanet till fondväggen något oerhört då också...! Nä. Får dessutom turen att mysa med Albert inatt, wiiie.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: