Mimmi Kindstrand

Jag har världens finaste vänner!

Kategori: Allmänt

När man mår som sämst så finns ni alltid där! Som idag t.ex då jag gick hem för att jag mådde dåligt. Jätte många av er hörde av er och frågade ifall jag kommit på bättringsvägarna osv. Omtanken. Blir så glad. Hej Dileva-Mimmi, nej men faktiskt. Glad att jag har er, glad att jag fått börja i en sådan underbar klass som jag nu gjort. Två år har passerat, ett enda ynka år kvar, i skolan förstås! Vi har bildat en vänskap som kommer hålla livet ut, vill jag iaf!
 
 
Fina, underbara, bästa vänner och klasskamprater!
 

Kommentarer

  • Stolle säger:

    tror att det saknas en stolle på bilden :( så tråkigt. men jag vet att jag är din vän iallafall :D <3

    Svar: Ja, grymt synd :(absolut finaste du! <3
    Mimmi Kindstrand

    2012-10-04 | 18:56:11

Kommentera inlägget här: