Mimmi Kindstrand

"Jag ser det snöar"

Kategori: Allmänt

Sådärja, nu är jag en av alla andra sjukligt många som postar "snö"-inlägg på fb/bloggen/insta. Woppa!

Tänkte ta dagen i korta drag;
Började med ped.led.(?) / sve. på 1h sedan var det lunch i 3h, alltså shopping, efter detta väntades 1h spökhistorier med massa gottis på eng. Trodde jag skulle dö 23 ggr, då alla petade på mig då jag råka yttra mig ett pyttelitet skri, bara enstaka ggr....
Efter eng. väntades egentligen aerobicen - redovisning!! Men lärarn var sjuk så vi tar det efter lovet.
Köttade iaf gymmet då. Mötte upp mami och shoppade lite mer roliga saker. Fniss.

När jag väl var hemma, åt jag och hoppade i plurret. Veetat benen (så Lena att jag dör lite nu), peelat, hårinpackning & ansiktsmask, har också målat naglarna rosa eftersom morgonkvällens outfit är svart. Perfa.

Nä usch sikket långt blogginlägg detta vart, nu ska jag sova GODNATT.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: