Mimmi Kindstrand

Kul liv, hejhej!

Kategori: Allmänt

Skolan har rullat på fint, ah jo, förutom detta äckliga svenska nationella provet jag har att se fram emot<33333 Can't wait my dear. Iaf, kände mig lite halvkrasslig och framför allt trött(!) så jag tänkte att jag verkligen inte kommer stå ut med trafikkunskap för ett öre.. Hade även planerat att åka till stan med brudisarna men orken var på noll. Så nu är jag hemma, precis hoppat i mysiskläderna och tänkte ta en lite cambild på detta dåra.. Vart mer än så och jag hade lite kul. Mehehe.
 
 
Cool jag är. Punkt, ketschup, punkt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sparar den sötaste till sist, åh, blir alldeles till mig när jag ser denna bild. PUSSSSSSS
 
 
 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Gulliga du ! <3

    Svar: DU är gullig min vän! <3
    Mimmi Kindstrand

    2012-10-16 | 17:07:06
    Bloggadress: http://facemylife.devote.se/

Kommentera inlägget här: