Mimmi Kindstrand

Lite tisdagsfunderingar!

Kategori: Allmänt

Har tänkte på en sak, tiden rullar verkligen sakta i veckodagarna men rullar fint i allmänhet, jag menar, det är redan oktober?!

Min slappa hjärna har funderat på en till sak, ska jag orka ta med mig gymkläderna och ta mig till gymmet som är knockfyllt den tiden jag kan idag, orkar jag det? Jag kan ju iof bara göra lite grejer på yogamattan här hemma? Mjaaa, det lutar nästan åt det hållet..

Ytterligare en fundering är, vafan gör jag med mitt liv? Och nu vet jag inte ens om jag menar "vad gör jag om dagarna?" Eller "vad ska jag göra i framtiden?" (Utbildning osv)


Åh dumma trötta tisdagshjärna, bara tänker och tänker. Jag kanske ska spara lite utav min hjärnkapacitet till skolan? Ja, nu trycker jag på OFF, peace!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: