Mimmi Kindstrand

Pjgtkvfläägf

Kategori: Allmänt

Skrev fetaste inlägget (det nedan) men det kom bara upp en ful bild på mig med rubriken "galet glad" till. Gör ett nytt försök då!


Allt rullar på fint nu!
Gymmar som aldrig förr, har kunnat checka av 2/3 sjukligt viktiga prov/redovisningar denna vecka. Den sista checkar jag av imorgon, aerobic, det kommer gå galant!
Är grymt taggad inför helgens roligheter självklart! Och lovet, som jag längtat.

Imorgon är det också en bra dag. Har redan pratat med Lovisa om att vi ska till Ö&B (favvoaffären, tyyyp) och införskaffa oss gottis till engelskalektionen då vi ska berätta spökhistorier.
Det bästa med imorgon är att det är löning! Vilket i mitt fall betyder - underhåll. Pappas flicka dåra, på sätt och vis. Haha.

TAGGAD PÅ LIVET ATM! Och med detta säger jag godnatt alla fina.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: