Mimmi Kindstrand

Träning.

Kategori: Kost och träning

Vart lite inspirerad utav min vännis Sandrutt, läs hennes blogg - http://facemylife.devote.se/ (copa, för jag är efterbliven).
 
Igår tyckte jag och mamma att vi skulle tänka om och börja äta "nyttigt". Jag hade mestadels tänkt att jag skulle kötta gymmet nu denna vecka innan lovet, men mamma tyckte att vi skulle vara nyttiga också! Så, så får det bli.
Träningsveckan innehåller bl.a min och Amandas redovisning på aerobicen så vi använder verkstadstiden till att öva inför detta. Blir en hel del gym också.
 
Upplägget inför veckan:
 
Måndag - aerobicen, kondition och styrka (mestadelas mage).
                Använder mig utav yogamattan hemma, gör några övningar
                (om jag har tid, pluggplugg..).
Tisdag -  Gymmet. Kondition 30 min, armar + mage.
Onsdag - Idrott. Får se vad Kenta har att erbjuda.
                Öva på redovisningen (3 låtar - 1 styrka, 2 kondition)
                Gymmet. Kondition 30 min, ben + rumpa.
Torsdag - Gymmet. Kondition 1h.
 
Tänkte att detta nog var bra då jag i samma veva började ta mina p-piller idag, efter ett litet uppehåll. Kommer förmodligen bli smällfet tack vare hormonerna osv.
 
Efter skolan idag blir det att möta upp mami och shoppa loss! Fick ett sms "hör av dig efter skolan, då blir det att shoppa nyttigheter!" Gooooood.
Känns lättare om man har någon med sig. Dessutom får jag inte pengar försän torsdag så jag kan inte handla nå dumheter hehe. Dock blir det nog gottis på torsdag då vi ska ha med till en mysislektion på engelskan. Hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: