Mimmi Kindstrand

Trött jag blir..

Kategori: Kost och träning

Som ni vet, har jag en kategori som heter "kost och träning". Jag har valt att ha en sådan kategori här på bloggen då det pushar mig till något bättre. Klart som sat att jag äter onyttigt också, vem gör inte det som trött 18-åring? Därför gör det mig upprörd då vissa har svårt att se mig äta min sallad t.ex eller att jag ibland väljer en frukt istället för en chokladkaka. Och isf gör jag väl det valet för min egen skull och ingen annans. Det är upp till var och en. Varför ska människor lägga sig i och bry sig om saker som inte ens rör dem? Jag vart kallad anorektiker idag, bara för att jag tacka ner till onyttigheter. Haha, sorgligt. Och nej, jag gör inte blogginlägget just för en anklagelsen, jag gör det för att folk klagar jämt och ständigt. Hur man än gör iof, så ah.. skitsamma!
 
Jag avslutar blogginlägget här och hugger in i min fjärde clementinen för idag, mums.
Peace out alla negativa människor ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: