Mimmi Kindstrand

Friday today!

Kategori: Allmänt

Tjenare mannar!
I onsdags träffade jag som sagt Saga i stan, sedan chillade vi hemma osv. Vi fick för oss att ta en långpromenad med hunden så vi drog ut vid midnatt, lol. Riktigt skönt!
Igår då, drog från henne vid 14, åkte bara hem och kollade film. Pratade lite med min kära mami också.
Träffade Viktor på en långprommis på eftermiddagen! Riktigt kul att få prata av sig lite.
På kvällen tänkte jag bara ta't chill och hoppade in i ett plurr i två h, haha! Fick ett oväntat mess, gla vart jag för det. En kompis kom då och hämtade mig så sov jag hos honom. Myzzzzz.

Idag? Lagar lite frulle, som den mästerkock jag är. Ska träffa Emma lite senare, wihooo! Och ikv blir det en återträff med mah boiis och dricka nåt glas, men ändå en lugn kväll.

Hatar sådana här tråkiga inlägg -.- men vafan, yolo.. Sk. Aja det var allt för nu, hejdå Bibeln. (Bild från nyår--->)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: