Mimmi Kindstrand

Hallå där år 2013.

Kategori: Allmänt

Men tjaba,
I know. Länge sedan jag bloggade. Många anledningar som inte ska yppas om här.
Under dessa dagar har det vart både nedgångar men även uppgångar. Jag har vänner som visat sidor jag aldrig trodde jag skulle få se men även sidor som var förväntade.
Nyfunna vänner är väl ändå det bästa. "Bort med det gamla, in med det nya" har jag hört.
Nu när jag fått skaka av mig dessa dagar kan jag nu börja på nytt. I'm back on track!

Iaf, nyårsafton var förjäkla härligt. Började med middag hemma med familj och vänner. Sedan åkte jag, Steve och Emelie hem till kusin Tommy och köttade hemmafest med göttiga människor. Tolvslaget var storslaget! Vi dansade vidare lite och jag hann vinna på beerpong innan det var dags att bege sig. Åkte hem till kompis och sov hos honom, mys!

Idag, nytepad, ska jag möta upp kusin i stan för mycket catchup och fika osv!

Vi höres puddingar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: