Mimmi Kindstrand

Legday!

Kategori: Kost och träning

Jo idag var det då ben och rumpa som gällde. Gjorde en massa nya roliga övningar som Sandra och Emelie lärde mig.

•Bl.a en övning då jag ligger på rygg, lyfter rumpan (så jag får en rak linje från knä till bröst) sedan lyfter jag höger ben så det följer min redan raka linje och drar sedan benet åt sidan, tillbaka samma väg och ned med ben + rumpa sedan samma visa med vänster. Jag upprepade övningen tills rumpan krampade..
•Andra övningen gick till så att du stod på alla fyra, lyfter benet i 90grader (som hunden kissar) sedan bak så du får en rak linje längs med kroppen. Repetera höger/vänster.
•Jag gjorde även benböj med 9kg tyngd på vardera hand.
•100 låga rodd, ben höga.
•50 sidoups.
•3x10 -9kg vikt vardera h/v.

Tyyyyp det jag körde på idag vava. Lite rörigt inlägg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: