Mimmi Kindstrand

Lita aldrig på någon annan, än dig själv.

Kategori: Allmänt

Gårkvällen var riktigt härlig! Mer dricka än planerat.. Men glad att jag fick spendera fredagskvällen med goa människor. Mycket skratt och kärlek hit och dit, thehe.
Kom hem runt 2 och då brakade helvetet loss. Jag säger bara, jag är så lycklig att jag har den där genen i mig att jag inte bryr mig ett piss om onödiga saker. Sorgligt bara att vissa människor är så patetiska, haha.

Idag vaknade jag strax innan 14 (galet vad en kvinna kan sova!!) och har gjort pompa + bea och kollat på "magic Mike" och bara chillat.

Juste, min kära pappa fyller år idag. Grattis! Men han har sparkat ut mig ur hans liv så här blir det tyvärr inget kärt återseende. Jaja, that's life!

Bild från igår, mah grabbs och min söta emzi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: