Mimmi Kindstrand

Torsdag.

Kategori: Kost och träning

Hallå där,
Första aerobiclektionen, ny lärare. Synd att det var en han och att denne "han" är så snygg att jag tappade bort mig i stegen sjuttioelva ggr.. Jaja shit happends! Vi körde iaf ett, ja vad ska man kalla det? Kondition/rörelse pass då vi även använde badmintonrack som rekvisita. Riktigt kul! Vi fick även göra några egna steg, på fyra åttor. Supergruppen Mimmi-Christoffer-Håkan levererade, som vanligt hiho.

Nej men jag kände att detta var la bara uppvärmningen så jag körde även mage och armar hemma. Samma upplägg som jag använde mig utav sist jag körde armar at home.

Riktigt trevlig lunch var det idag också. Cournfärs, en redig sallad och pitabröd. Nästintill som taco. Mumsmums!
(Såg ju inte alls fet ut, kan skylla på att mer än hälften utav tallriken endast består utav sallad)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: