Mimmi Kindstrand

#träningsvärk

Kategori: Allmänt

Satfläsk vilken träningsvärk jag haft idag! Har på riktigt inte kunnat gå normalt, närmare bestämt som en kärring.
Nåväl, fick reda på att jag fick VG på en svenskauppsats vilket höjde stämningen något positivt! Har la annars vart sjukligt rastlös och jobbig idag. Vet inte varför, en sådan period nu kanske? Haha.

Nej men idag var det vanlig skoldag, åkte gem med Amourina till henne efter skolan. Vi bakade, lagade mat och lekte med Milou. Riktigt härlig dag. Kom hem för nån timma sedan och då gjorde jag 150 rodd och 50 sidoups. Drack mig en stärkande O'boy och ligger nu i sängen.
Ah jo, fredag imorgon och jag tror banne mig inte att jag har nåt planerat #kulliv

Jajaaaa, postar en bild från dagen. Puss och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: