Mimmi Kindstrand

Worst day ever.

Kategori: Allmänt

Enligt mina planer hade jag väl vid det här laget redan hunnit läsa några sidor i TK boken och även skrivit nåt A4 papper om praktik uppg. Men icke! Det hände en pytte grej som förstörde hela dagen. Som tur var min fina vän Amourina snabb till hands och kom över på en kaffe. Mycket stöd, hjälp och prat. Uppskattas något oerhört! OCH jag vill påpeka att Emmzor är en hjälte i detta också, trust me. Glad att ha fina vänner, och appropå fina vänner så blir det att träffa en efterlängtad Pernilla imorgon!! Sooooom jag har längtat. Lyxaren har ju vart i London ett bra jäkla tag nu hehe.
 
Jaooo, nu blir det att försöka rensa tankarna med lite serier eller så. Kan inte tänka för tillfället så plugg är alltså inget alternativ tyvärr. Imorgon väntas spännande **** jag väntat på... Hoppas på det bästa.
 
Jag och Amourina på valborg -12, flummiga! Hihi LOVE.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: