Mimmi Kindstrand

.

Kategori: Allmänt

Hallå där!
Idag vart jag inringd tidigare för att jobba några timmar extra på särskolan. Grymt kul att se hur den verksamheten fungerar, så det tog jag tacksamt emot.
Annars då?
Jo livet rullar väl på. Träffade Saga efter jobbet då vi hade myyyycket prat att ta igen. Vi stötte även på min lillasyster i centrum under vårt desperata letande efter vintermössor.. Ja vad ska jag säga? Jaha nähe, då har hon gått och blivit centrumhängare min lillasyster. Suck. 
Anyhow, fick höra bad news idag. Vet inte hur jag riktigt ska reagera eller agera. Nä, hemska nyheter är aldrig kul. Nu får vi bara hoppas på det bästa.
Man ska aldrig ta något eller någon för givet står mig väldigt klart iaf. Uppskatta dina nära och kära oavsett vad som händer, för plötsligt en dag finns de inte där längre. 

Nä nu ska jag försöka sova med mina grabbar i öronen, jo jag har nämligen börjat lyssna på backstreet boys. Lite halvkär sådär va. Hihi, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: