Mimmi Kindstrand

Fredag och löning!!

Kategori: Allmänt

Hallå,
Fullspäckad vecka vilket betyder no blogging. Men anyhow,
Tisdagen var det hemmaspa på morgonen. Ansiktsmask, rakade benen, noppade ögonbryn, fixade naglarna osv. Sedan jobb och sedan fira Heléne på kvällen.
Onsdagen var det rensningsdag. Jag har nu rensat kläder, saker och allt jag äger och har ...nästan. Har lite saker i källaren dock. Det får bli en annan dag hähä. 
Igår var det bara slappt innan jobbet, kollade serier och så. Sedan stängning på jobbet.

IDAG är det fredag och jag jobbar heldag då det är studiedag på skolan. Slutar 16 och blir upphämtad av storebror med Emz och åker till lilla familjen och träffar min prins, min bror son❤❤ äntligen! 
Löning idag och en fri kväll med Emma står på schemat. Alltså kan vad dom helst hända dundunduuun.

Nu är min rast slut, plikten kallar. Tjarååå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: